Wednesday, July 05, 2006

beibiz!

sectiune pentru mame si tati care vor sa se laude cu buracii lor. pot sa postez poze, ecografii, poate chiar poze din perioada de procreere :)!!!
aici puteti comenta despre: viata sexuala, procreere si nastere!
mama Cristina Bota+
mama Claudia Sima+
mama Mada+Dalit
mama Doina+ Harry
mama Mariana+ buracii
mama Alina+Salia
mama Monica+ fetitele Arina si Natalia
tata Rusu+Rebecca
tata Andrei: sotia Edi+ Vlad
mama Velica+Andrei(20luni) si Matei(5luni)
mama Alexandra+ Marc
mama Anamaria Filimon+ Octavian si Ioana
mama Antonia+Livia
mama Ada+Yup

26 Comments:

Anonymous Anonymous said...

o sa urmaresc cu interes sectiunea asta!(*_*)

2:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

Cred ca o sa se umple urgent cu poze cu copii nostri :)
Deci, am 2 fetite:
cea mare implineste in septembrie 3 ani :) si o cheama Natalia
cea mica are 1 an si 3 luni si o cheama Arina.
Desi mi-as fi dorit 3 copii :), se pare ca ma opresc la 2 ... dar, mai Sergiu, nu se stie niciodata ce-ti rezerva viitorul, nu? ... :)

6:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

2 fetite! mmmm...d-abia astept sa le zic ca am fost coleg cu mama lor si sa le tin pe genunchi, in timp ce ele maninca bomboanele si acadelele cu care umblu in buzunar, just in case :)

7:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

Va felicit pe toti cei care aveti copilasi si soti sau sotii!

3:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nu-mi vine sa creeeed!!

3:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

N-ar fi rau sa vedem niste poze din perioada de procreere.
Eu sunt pentru nu stiu ceilatzi!!!!
Monica ce schimbare sa-l anuntz pe Petreanu sau pe Gon?
Gradi

4:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

Putem trimite poze din perioadele de procreere chiar daca nu am procerat nimic?
In fond importanta e poza!

4:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

puteti baga poze cu incercarile nereusite, da!:)

4:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

bai n-ar trimite unu poze cind tintea la cos!

4:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

Gradi, sa-i anunti pe amandoi, sa vina pe 16!
Chiar, ei nu stiu de site sau "privesc din umbra" toata "actiunea" ? :) :)

7:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

Doamne ce copii frumosi aveti! A lui Florinel seamana leit cu el..Bravo mai!N-ati stat degeaba!

3:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

hai bagati poze cu monstruletzii vostri, ca d-aia am facut sectiune pentru copii!

7:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

velica ai fost foarte vrednica
si eu vreu 2. O sa fii o mama rasfatata
ANTONIA

4:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

Mammmmaaaa Antonia ce tare seamana fetitza cu tine cand erai mica!
In special in prima poza.

11:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

O sa-i anuntz negresit c-ar fi pacat sa rateze asemenea ocazie.
De Gon nu stiu ce sa zic, e putzin....... reticent, mi-a declarat ca vrea sa-si pastreze acele amintiri neschimbate ca si cum s-ar astepta ca toti sa aratam nasol si terminatzi.
Ma rog.... e parerea lui, dar sper sa apara totusi la eveniment. Daca nu il aduc eu cu fortza.
In cel priveste pe Petreanu cred ca nu are acces la internet tot timpul, omu' e parton de restaurant nu se mai incurca cu mail-urile.
Oricum cred ca o sa fie placut impresionat sa te revada.

11:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

Gradi, cu Petreanu s-a rezolvat :) va fi sigur prezent, ramane sa-l mai convingi tu pe Gon :)

5:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

Da Minerav si eu am dat peste poza aia cu tine la carnaval

Ce amintiri

11:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

Pentru toti parintii de fete, cu regret in suflet ... recunoasteti ca Mada ne-a tras-o ... sa zic asa :)
Mamaaa, e mortala fetita ei, n-am mai vazut asa ochi ... sincer.
Ca mama de 2 fete - ce sunt, nu pot sa nu spun :
Spre binele fetelor noastre, Mada, iti propun sa faci doar baieti de acum in colo :)

10:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

da intradevar Mada ai o fetita superba

11:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

salutare!
Ce mai copilasi dragalasi,cred ca asa ar fi arat "tonitza" inca din fasa, adica daca eram colegi inca de cand sugeam la tita.
Oricum, mostrofontii astia scumpi sunt dovada sigura si de necontestat a unor colege/i ca si-au "inceput" viata sexuala sau, ma rog, ca se mai ocupa si cu altceva. Ce naiba sa mai comentezi despre procreere si viata sexuala...asta, poate la sectiunea "daca doriti sa revedeti"
Hai, pupati obrajorii grasi si la revedere. IOANA IONESCU

3:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

Daca ma uit la Yup memoria mea vizuala se bulverseaza,o stiam altfel pe Ada, cu cine seamana ala micu'? Oricum, frumusel foc, nu poate concura cu nici unul dintre copii, e intr-adevar deosebit
IOANA IONESCU

4:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

In atentia PARINTILOR !:
Florin Rusu are o firma care face reclame, videoclipuri, etc.
Daca vreti sa va apara odraslele la TV/reviste trebuie doar sa-l contactati:
0722697024, 021 6652171 sau flashmediaproduction@gmail.com

PS cred ca-mi fac si eu o firma de promovare :)

5:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Fraaaaatilor!asa de mult am imbatranit?pai la varsta asta se mai pot face copii??? O "anonima" cu nume de Ciobanica.
va salutez pe toti,intre timp poate il gasesesc pe viitorul tatic,sa-i public poza:D

2:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vine iarna bine-mi pare :)
Dar mi-e frica de raceli - am avut ceva belele de la ele :)
O bronsiolita de la suflat nasucul incorect .... :(
Rosu-n gat .... :(
Nu vreau sa-mi ma amintesc de ele.
Dar, nasol, iarna vine-n fiecare an :):):)
Eu dau la maimutzele mele echinaceea si oscillo... pana acum am mers bine, doar ceva mucutzi si gata, desi toti eram in jurul lor destul de bushitzi.
Voi ce faceti?
Cand erau fff mici le dadeam vit.C 1/2 fiola, dar am inteles ca nu se mai gaseste.

4:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

La farmaciile 2Na se gaseste un aspirator de nas, adica niste furtunase care se monteaza la aspiratorul de casa (!!!) si trage mucutzii. E f misto dar pb e ca huruie aspiratorul .... fetele mele nu au nimic cu aspiratorul, dar cand vad ca furtunasul vine de la el se cam sperie. Ma gandesc sa incerc cu un aspirator de bucatarie (din ala mic) dar nu am si nu mi-as cumpara unul doar ca sa fac o proba la furtunasele de curatat nasul ...
A incercat cineva?

4:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

"un aspirator de nas, adica niste furtunase care se monteaza la aspiratorul de casa (!!!) si trage mucutzii"...ma refeream la aspirator, nu la furtunase ... :P

4:14 AM  

Post a Comment

<< Home